پشت پرده لوگوی المپیک 2012 لندن

زمانیکه لوگوی المپیک لندن، در ژوئن 2007 با قیمت 400 هزار پوند (معادل ۷۶۰ ميليون تومان) رونمایی شد، همهمه و غوغایی بین مردم بر پا شد. هم به دلیل هزینه زیاد این لوگو و هم به خاطر طرح لوگو.

اين طرح كه گروهي از منتقدان هنري در بريتانيا، آن را يك طرح پيش پا افتاده و فاقد جذابيت هاي هنري و تبليغاتي مي دانند، بصورت چهار شكل هندسي در ابعاد مختلف است كه ضمن خميدگي، هر بخش آن يكي از اعداد دو، صفر، يك و دو را به علامت سال ‪ ۲۰۱۲‬نشان مي ‌دهد.

[تصویر: olympicslogo.jpg]


با وجود فشارهای عموم مردم، کمیته بین المللی المپیک، برای نگه داشتن لوگو، محکم در برابر اعتراضها ایستاد و ذره ای انعطاف از خود نشان نداد. به بیان دیگر این لوگو بسیار مهم بود. اما چرا؟

چندین تفسیر در مورد این لوگو روی اینترنت ارائه شده که همگی سعی دارند معنای حقیقی پشت این لوگو را مخفی نگه دارند.
عده ای گفته اند که شبیه صلیب شکسته نازی است.
عده ای نیز گفته اند که شبیه Lisa Simpson (شخصیت خانم Lisa در سریال کارتونی Simpson) است در حال انجام ...

در نگاه اول شما می توانید 2012 را تشخیص دهید. اما چرا نقطه ای به صورت مجزا بایستی در طرح وجود داشته باشد؟ دلیلش این است:

[تصویر: olympicZION.jpg]


شرکت طراح این لوگو، کمپانی Wolff Olins می باشد. مدیر این کمپانی در حال حاضر، آقای Wally Olins است که هم خود و هم پدرش فراماسون بوده اند.

[تصویر: designer-1.JPG]


بیان این واقعیات تنها برای افزایش آگاهی است تا با دیدی بازتر و ذهنی شفاف تر، مراسم افتتاحیه و مراسم اختتامیه را مورد بررسی قرار دهید و این سیستم صهیون جهانی را هر چه بیشتر افشا کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392 | 17:39 | نویسنده : saeed |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.